Název: | Základní škola, Bruntál, Rýmařovská 15, příspěvková organizace |
Adresa: | Rýmařovská 15, Bruntál, 79201 |
Telefon/Fax: | 552 306 850 |
E-mail: | zsrymarovska@zsbr.cz |
E-mail: | zsbr@po-msk.cz (adresa pro evidenci úředních zpráv) |
IZO: | 102020167 |
IČO: | 608 026 69 |
Dat. schránka: | v8wfccn |
Jídelna: | 552 306 853 |
Mgr. Veronika ČERNOTOVÁ | hlavní budova | ředitelka školy | 552 306 850, zsrymarovska@zsbr.cz |
Mgr. Jiřina KALOUSKOVÁ | hlavní budova | zástupkyně ř.š. | 552 306 851, kalouskova@zsbr.cz |
Ludmila HÁJKOVÁ, DiS. | hlavní budova | ekonom, účetní | 552 306 852, hajkova@zsbr.cz |
Barbora Kolbasová | hlavní budova | administrativní prac. | 552 306 852, kolbasova@zsbr.cz |
PhDr. Vojtěch Gybas, Ph.D. | učební pavilon 2 | vedoucí SPC | 552 306 854, spc.bruntal@zsbr.cz |
Lenka OHEROVÁ | výdej stravy, školní kuchyň | 552 306 853 | |
ZŠ I.stupeň
Růžovka 1. – 4. p.r. |
552 306 861 | ||
I.A | Mgr. Larisa Šulcová | Rýmařovská 12 | 1. patro |
II.A | Bc. Šárka Rumianová | Rýmařovská 12 | 1. patro |
III.A | Mgr. Darja Vaňková | Rýmařovská 12 | 1. patro |
IV.A | Mgr. Yvona Lašáková | Rýmařovská 12 | 1. patro |
ZŠ speciální (Růžovka) | 552 306 861 | ||
II.C | Mgr. Simona Veselá | Rýmařovská 12 | přízemí |
VII.C | Mgr. Marie Míčková | Rýmařovská 12 | přízemí |
ZŠ II.stupeň 5. – 9. p.r. |
|||
VI.A (5. a 6. ročník) | Mgr. Žaneta Vondrová | Rýmařovská 15 | uč.pavilon 2, 1.patro |
VII.A | Mgr. Zdeňka Bradíková | Rýmařovská 15 | uč.pavilon 2, 1.patro |
VIII.A | Mgr. Ladislava Szöllös | Rýmařovská 15 | uč.pavilon 1, 1.patro |
IX.A | Mgr. Petr Brada | Rýmařovská 15 | uč.pavilon 1, 1.patro |
pavilon 1 | 552 306 850,1 | ||
pavilon 2, 1.p | 552 306 859 | ||
Vymezení hlavního účelu a předmětu činnosti školy:
Hlavním účelem zřízení organizace je uskutečňovat vzdělávání a výchovu žáků podle příslušných vzdělávacích programů. Předmět činnosti:
- Poskytování základů vzdělávání
- Poskytování základního vzdělávání
- Poskytování zájmového vzdělávání
- Poskytovaní poradenských služeb a vytváření podmínek, forem a způsobů integrace dětí, žáků a studentů s mentálním postižením a s vadami řeči ve speciálně pedagogickém centru
- Zabezpečování stravování žáků a zaměstnanců školy
Statutární orgán organizace:
Statutárním orgánem školy je ředitelka, jmenovaná na základě usnesení Rady kraje č.j.113/7454 ze dne 19.6.2012. Ředitelka jedná jménem organizace a je za její činnost odpovědná zřizovateli školy. Při své činnosti je povinna postupovat v souladu s obecně platným právními předpisy, s vnitřními právními předpisy zřizovatele kraje a jeho vnitřními organizačními předpisy.
Rozhodnutí o právech a povinnostech v oblasti státní správy:
Ředitelka Základní školy Bruntál, Rýmařovská 15, příspěvková organizace kterou zřizuje, rozhoduje o právech a povinnostech v oblasti státní správy dle § 165 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v těchto případech: Nejdůležitější předpisy, kterými se ředitel školy při výkonu své funkce řídí: |
||
Vyřizování žádostí o poskytnutí informací. Žádost se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat). Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může zástupce povinné osoby místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta. Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně, nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových médiích.
Pověřený pracovník je povinen prokazatelně (písemně) informovat žadatele o prodloužení lhůty a důvodech prodloužení, a to ještě před uplynutím lhůty. Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí informace: Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnutí informace lze podat odvolání k Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Moravskoslezského kraje, prostřednictvím ředitelky školy, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti. Úhrada nákladů spojených s poskytováním informací: Ředitelka školy je oprávněna požadovat úhradu skutečných nákladů spojených Postup při vyřizování stížností (dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád) Pověření pracovníci školy k přijímání a evidování stížností: Mgr. Pavla Paseková, ředitelka školy, Rýmařovská 15 1.patro |